Handlettering swap sneakpeak

10:27 The DIY Life 0 Comments


Het is volgende week alweer tijd om de handlettering swap te versturen! Na iets minder dan een maand zullen alle deelnemers haar gemaakte items opsturen naar hun swapmaatjes! Ook ik doe mee aan deze swap, en ik geef je vandaag een sneakpeak van alles wat ik voor mijn swapmaatje gemaakt heb! Wie mijn swapmaatje is, hou ik nog even geheim!

Als eerste waren er voor de swap een aantal verplichte items: een rolletje washitape, een fineliner, een kralenhanger en een kaartje met een persoonlijke boodschap. Vorige week heb je kunnen lezen hoe ik mijn kralenhanger gemaakt heb. Als je die nog niet gezien hebt, staat hieronder een foto van hoe hij er uit ziet:

Naast de verplichte items waren er ook nog een aantal niet-verplichte items, waaruit je kon kiezen. Er was een lijst met ongeveer 12 opties, waaruit je er zes moest kiezen. Ik heb zes items gekozen, en een aantal daarvan zal ik vandaag met jullie delen! Omdat mijn swapmaatje dit artikel misschien ook leest, ga ik een tipje van de sluier oplichten, zodat nog niet bekend wordt wie ik heb!

Als eerste heb ik een aantal stickers gemaakt met handlettering. Deze stickers heb ik besteld bij IMAkin, en één velletje was € 0,75.
Daarnaast heb ik een recept gemaakt! Wie mij volgt op Instagram (@thediylife_nl), heeft al een sneakpeak gezien van wat ik gemaakt heb. Dit recept was nog niet klaar, maar ik was er niet tevreden mee. Het was naar mijn ogen te rommelig en te druk, en dus ben ik opnieuw begonnen (je kan wel zeggen dat ik een perfectionist ben). Hieronder zie je het recept dat ik gemaakt heb:
Ik ga nog één item onthullen dat ik gemaakt heb! Hiervoor heb ik labels van de Action gebruikt, en daar met handlettering wat leuks op geschreven:
Dit waren de sneakpeaks voor vandaag! Wil je nog meer zien? Dan moet je helaas nog even geduld hebben, want op 11 februari laat ik je zien wat ik allemaal gemaakt heb, en dan zal ik ook mijn swapmaatje onthullen! Ook zie je op 11 februari wie mijn swapmaatje was en wat ik allemaal van haar gekregen heb. Stiekem ben ik heel erg benieuwd en kan ik echt niet wachten.

Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Je kan me volgen op Facebook, Instagram en Pinterest!


Wat je misschien ook leuk vindt:

Handlettering swap sneakpeakThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.