Review: fineliners van de HEMA

08:00 The DIY Life 0 Comments

De afgelopen tijd ben ik erg enthousiast over handlettering, zoals je in dit artikel van afgelopen zaterdag kon lezen. Natuurlijk ben ik nog maar een beginner, maar het leek me wel leuk om wat beter materiaal aan te schaffen voor handlettering dan alleen maar pennen. Dus ik ben op zoek gegaan naar fineliners, en slaagde bij de HEMA. Maar hoe enthousiast ben ik over deze fineliners?

Hoe duur en hoeveel?

Allereerst even de prijs: ik kocht 12 fineliners voor € 2, wat ik absoluut niet duur vind! Ik heb 0,4 mm fineliners gekocht (wat dus betekent dat de punt van de fineliner 0,4 millimeter is). Ze zijn zwart en ze schrijven heerlijk! Ik heb op een paar A4-tjes de fineliners uitgeprobeerd met handlettering. Hieronder zie je het resultaat:

En de andere:

Wat ik er van vind

Al met al ben ik heel erg tevreden over de fineliners! Je koopt er 12 voor een mooie prijs van € 2 en de kwaliteit vind ik persoonlijk erg goed. Je kan er erg mooie details mee maken, doordat er zo'n fijne punt op zit. Van welk product wil jij graag een review zien? Laat het weten in de reacties hieronder!
Have fun!
Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

Review: fineliners van de HEMAThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.