Herfst DIY #1

09:00 The DIY Life 0 Comments

Omdat het inmiddels herfst is, en dit ook duidelijk te zien is in de natuur, heb ik vandaag een herfst DIY. Trouwens, deze hele maand doe ik elke dinsdag een herfst DIY! Deze DIY heb ik gevonden op Pinterest, en vond hem zó leuk, dat ik hem zelf ook heb gedaan! Het heeft te maken met de herfst, en je hebt nagellak nodig.. Weet jij al wat de DIY van vandaag is? Kijk snel mee!

Gouden eikels

De herfst DIY van vandaag is... (tromgeroffel) eikels goud lakken! Je hebt hiervoor nodig: gouden nagellak (ik heb nagellak van Catrice gebruikt, in de kleur 'gold fingers') en natuurlijk eikels. Je kan naar het bos gaan om de eikels te zoeken, maar misschien staat er bij jullie thuis of in de buurt een eik, en kan je daar de eikels verzamelen!

Wat je doet bij deze DIY is dus eigenlijk heel erg simpel: je gebruikt nagellak om de eikels goud (of natuurlijk een andere kleur) te lakken. Een tip: zorg dat je eikels hebben die nog aan een stokje vast zitten, dan komen je vingers niet onder de nagellak te zitten, en het werkt bovendien iets makkelijker!
Ik vond het zó leuk om deze DIY te doen! Het geeft me helemaal het herfst gevoel, en het lijkt ook nog eens leuk als decoratie! En bovendien blijft zelf maken leuker dan je decoraties in de winkel kopen!
Als je een herfst tafel wilt maken, kan dat ook heel goed met deze DIY. Alles wat je dan nodig hebt, zijn blaadjes, de eikels, kastanjes, en andere dingen die je in de herfst tegenkomt (misschien wel paddenstoelen)!
Hopelijk vond jij deze DIY net zo leuk als ik, en geniet je samen met mij van de prachtige kleuren en dingen die de herfst te bieden heeft! Ik ga de komende tijd op zoek naar meer DIY's voor deze herfst, dus hou de blog in de gaten als je er meer van wilt zien!
Have fun!
Tessa




Wat je misschien ook leuk vindt:

Herfst DIY #1The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.