DIY: slingers maken van hout

18:02 The DIY Life 0 Comments

Bij de Action zijn er tegenwoordig nogal wat DIY pakketten om te doen. Er is onder andere een DIY agenda, en ook is er een pakket voor DIY slingers van hout. Misschien had je het al door, maar vandaag ga ik de slinger van hout maken! Ben je benieuwd naar het resultaat? Lees dan snel verder!
Wat heb je nodig:
Een DIY slingerpakket van de Action
Een pen
Scrapbookpapier
Mod Podge
Een schaar
Dubbelzijdig tape
Versiermateriaal (bijv. washi tape, lint)
 In het DIY slinger pakket zitten zes houten slingers en een gekleurd lint om de slingers mee op te hangen.
Als eerste ben ik begonnen met het overtrekken van een houten slinger op scrapbookpapier, en deze heb ik daarna uitgeknipt.
Daarna heb ik dubbelzijdig tape op de achterkant van het scrapbookpapier gedaan en daarna het papier op de houten slinger geplakt.
Nadat de slinger vast zit, kan je er voor kiezen om een laagje Mod Podge over het scrapbookpapier aan te brengen, als beschermlaagje. Dit laagje zorgt er ook voor dat je slinger minder snel los gaat.
Dan is het tijd voor het versieren van de slingers! Ik heb elke slinger een andere kleur gegeven, en ze versierd met lint, houten knopen en washi tape. Dit gedeelte is waar jij je creativiteit alle ruimte kan geven en lekker doen wat je wilt aan versieringen! Mijn slinger is er zo uit komen te zien:
Have fun!
Tessa




Wat je misschien ook leuk vindt:

DIY: slingers maken van houtThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.